وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان

وبلاگ حقوقی وحید چرخکاریان
وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی
آخرين مطالب
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان   ----------------------- وبلاگ حقوقی چرخ کاریان ///////  وکیل / وکالت / وکیل دادگستری / سایت حقوقی / مشاوره حقوقی و آدرس charkhkarian.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آنچه دنیای غرب در حال حاضر خود را فریفته آن نشان میدهد " تساوی " است. غافل از آنکه مسئله تساوی را در چهارده قرن پیش اسلام حل کرده‏ است. در مسائل خانوادگی که نظام خاصی دارد چیزی بالاتر از " تساوی " وجود دارد.
طبیعت در اجتماع مدنی فقط قانون تساوی را وضع کرده و گذشته‏ ولی در اجتماع خانوادگی جز تساوی قوانین دیگری نیز وضع کرده است. تساوی‏ به تنهائی کافی نیست که روابط خانوادگی را تنظیم کند. سایر قوانین‏ طبیعت را در اجتماع خانوادگی باید شناخت.
متأسفانه کلمه تساوی به واسطه تکرار و تلقین زیاد خاصیت اصلی خودش را از دست داده است. کمتر فکر میکنند که مقصود از تساوی، تساوی در حقوق‏ است. خیال میکنند همین قدر که مفهوم " تساوی " در یک موردی صدق کرد کار تمام است.
به عقیده این بی خبران، در گذشته مردها به زنها زور میگفتند، اما امروز چون آنها نیز به مردها زور می‏گویند، پس همه چیز درست شد، زیرا تساوی در زورگوئی‏ برقرار شده است.
در گذشته در حدود ده درصد ازدواجها از ناحیه مردها منجر به طلاق و جدائی میشد، اما حالا در بعضی نقاط جهان چهل درصد ازدواجها منجر به طلاق میشود و نیمی از این طلاقها را زنها بوجود می‏آورند، پس جشن‏ بگیریم، و شادی کنیم زیرا " تساوی " کامل حکم فرما است.

در گذشته‏ فقط مردها بودند که به زنها خیانت میکردند، مردها بودند که پابند عفت‏ و تقوی نبودند، اما امروز بحمدالله زنها نیز خیانت میکنند، پابند عفت‏ و تقوا نیستند، چه از این بهتر؟
زنده باد تساوی، مرگ بر تفاوت. در گذشته مردها مظهر بی رحمی و قساوت بودند، مردها بودند که با داشتن چند کودک دلبند، زن و فرزند را رها کرده به دنبال معشوقه نو می رفتند، امروز زنان دیرینه پیوند نیز پس از سالها زناشوئی و داشتن چند کودک در اثر یک آشنائی در مجلس رقص با یک مرد دیگر، با کمال قساوت و بیرحمی‏ خانه و آشیانه را رها میکنند و به دنبال هوس دل خود میروند، به به، چه‏ از این بالاتر؟
زن و مرد در یک پایه قرار گرفتند و " تساوی " برقرار شد.

این است که بجای درمان دردهای بی پایان اجتماع و بجای اصلاح نقاط ضعف‏ مردان و زنان، و استوار ساختن کانون خانوادگی، روز به روز پایه کانون‏ خانوادگی را سست تر و متزلزل تر میکنیم، در عوض رقص و پایکوبی میکنیم‏ که بحمدالله هر چه هست به سوی تساوی می‏رویم.
بلکه تدریجا زنها در فساد و انحراف و قساوت و بیرحمی از مردان گوی سبقت می ربایند.

برگرفته از موسسه فرهنگی جام طهور



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





: مرتبه
[ برچسب:, ] [ ] [ چرخکاریان ( وکیل پایه یک دادگستری ) ]
درباره وبلاگ

خوش آمدید ........................................ قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی ، کیفری ، ثبت و... ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, در کلیه محاکم استان تهران ، البرز و یزد ..............................................
ترمينولوژي حقوق
امکانات وب
وب سايت حقوقدانان جوان ايران

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 232
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 207859
تعداد مطالب : 264
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

موسسه حقوقی چرخ کاریان

این صفحه را به اشتراک بگذارید